Jakie filmy Quentina uważacie za najlepsze? Proszę, wymieńcie je tu w kolejności od najlepszego do najgorszego.
Na dzień dzisiejszy, moje TOP wygląda w sposób następujący:
1. Pulp Fiction
2. Wściekłe psy
3. My Best Friend's Birthday
4. Kill Bill
5. Jackie Brown
1. Sin City - 10
2. Wściekłe psy - 9
3. Pulp Fiction - 9
4. Kill Bill - 9
5. Kill Bill 2 - 8,5
Bękarty wojny - 8
Grindhouse: Death Proof - 7
Jackie Brown - 5
1. Pulp Fiction 9/10
2. Bękarty Wojny 8+/10
3. Kill Bill 1&2 8/10
4. Sin City 8/10
5. Grindhouse: Death Proof 7/10
1.Wściekłe psy - 8
2.Pulp Fiction - 7,5
3.Bękarty Wojny - 6
4.Cztery Pokoje (Tylko historia Tarantino) - 6
5. W sumie nic.
1.Pulp Fiction 10/10
2.Wściekłe Psy 10/10
3.Death Proof 10/10
4.Kill Bill VOL1 9/10
5.Bękarty Wojny 9/10
Najsłabszym filmem Tarantino dla mnie jest Jackie Brown, jednak z kolei ma najlepszą ścieżkę dźwiękowa. Można powiedzieć nawet, że dla mnie najlepsze ost w historii kina ;)
Moim zdaniem:
1. Pulp Fiction
2. Wściekłe Psy
3. Grindhouse: Death Proof
4. Bękarty Wojny
5. Kill Bill
1. Pulp Fiction - 9/10
2. Bękarty Wojny - 9/10
3. Wściekłe Psy - 8/10
4. Grindhouse: Death Proof - 8/10
5. Kill Bill 2 - 8/10
6. Kill Bill - 7/10
7. Jackie Brown - 7/10
8. Cztery Pokoje - 7/10
1. Pulp Fiction - 10/10
2. Jackie Brown - 9/10
3. Death Proof - 9/10
4. Bękarty Wojny - 8/10
5. Cztery Pokoje - 8/10
Resztę filmów muszę nadrobić
Bękarty wojny
Wściekłe psy
Pulp fiction
Kill Bill 1 i 2
wszystkie jego filmy mozna oglądnąć online tu http://kinomania.com.pl
1. Pulp Fiction
2. Grindhouse: Death Proof
3. Kill Bill 1
4. Bękarty Wojny
5. Jackie Brown
Muszę jeszcze zobaczyć Cztery Pokoje:)
1. Pulp Fiction
2. Bękarty wojny
3. Wściekłe psy
4. Kill Bill
5. Kill Bill 2
-
6. Sin City
7. Grindhouse
8. Cztery pokoje
9. Jackie Brown
1. Bękarty wojny
2. Pulp Fiction
3. Wściekłe psy
4. Kill Bill Vol. 2
5. Kill Bill Vol. 1
6. Death Proof
7. Jackie Brown
1. Bękarty Wojny
2. Wściekłe psy
3. Kill Bill 1
4. Jackie Brown
5. Pulp Fiction
6. Death Proof
7. Kill Bill 2
1. Pulp Fiction 10/10
2. Bękarty wojny 9/10
3. Sin City 8,5/10
4. Wściekłe psy 8/10
5. Grindhouse: Death Proof 7/10
6. Kill Bill: Vol. 1 6,5/10
7. Kill Bill: Vol. 2 6/10
Do oglądnięcia: Jackie Brown i Cztery pokoje
1. Pulp Fiction - 10/10
1. Bękarty wojny - 10/10
1. Grindhouse: Death Proof - 10/10
1. Sin City - Miasto grzechy - 10/10
2. Wściekłe psy - 9/10
2. Kill Bill - 9/10
2. Kill Bill 2 - 9/10
2. Jackie Brown - 9/10
3. Cztery pokoje - 8/10
Inaczej nie mam serca oceniać ;D
Podam najlepsze filmy z którymi miał coś związane Tarantino
1. Sin City - Miasto Grzechu
2. Pulp Fiction
3. Wściekłe Psy
4. Jackie Brown
5. Desperado
1.Wściekłe psy
2.Pulp fiction
3.Kill Bill (vol.1 i vol.2)
4.Bękarty wojny
5.4 pokoje
My best friend's birthday jest świetne, jednak ciężko półgodzinny filmik, dawać do Topfilmów Q.T.
1. Pulp Fiction
2. Bękarty wojny
3. Wściekłe psy
4. Jackie Brown
5. Kill Bill
6. Urodziny mojego najlepszego przyjaciela
7. Śmiercioodporny (Death Proof)
1. Pulp Fiction
2. Wściekłe Psy
3. Kill Bill vol.1 & 2
4. Jackie Brown
5. Bękarty Wojny
6. Death Proof
1.Pulp Fiction - 10/10
2.Bękarty wojny - 9/10
3.Wściekłe psy - 9/10
4.Jackie Brown - 8/10
5. Kill Bill (całość) - 8/10
6.Grindhouse: Death Proof - 7/10
1. Pulp Fiction (klasyka) 10/10
2. Wściekłe Psy 9/10
3. Bękarty Wojny 9/10
4. 4 pokoje 9/10
5. Kill Bill vol.1 i vol.2 8/10
1. Pulp Fiction
2. Wściekłe Psy
3. Bękarty Wojny
4. Kill Bill vol.1 i vol.2
5. Sin City i Cztery Pokoje
1. Wściekłe psy.
2. Pulp Fiction.
3. Bękarty wojny.
4. Death Proof.
5. Jackie Brown.
"(Czterech pokojów i Sin City nie liczę, bo był tylko współreżyserem)" - No właśnie. Czwarty pokój(tylko czwarty, nie całość)wstawiłbym przed Death Proof.
1.Pulp Fiction (Za niesamowity czarny humor)
2.Wściekłe Psy (Mam jakiś dziwny sentyment do tego filmu)
3.Bękarty Wojny (To co w Pulp Fiction)
4.Kill Bill (Ogólnie lubię filmy tego typu>krew, miecze itp)
5.Jackie Brown (Za fajną rolę De Niro)
1. Pulp Fiction 9/10
2. Wściekłe psy 8/10
3. Bękarty wojny 8/10
4. Kill Bill vol. 2. 7/10
5. Grindhouse: Death Proof 6/10
5. Kill Bill vol. 1. 6/10
6. Cztery pokoje 6/10
7. Jackie Brown 5/10
1. Pulp fiction
2. Bękarty Wojny
3. Wściekłe Psy
4. Cztery pokoje
5. Kill Bill
Najgorszy zdecydowanie Death Proof
Kolejność przypadkowa:
1. Death Proof
2. Pulp Fiction
3. Cztery pokoje
4. Kill Bill
5. Bękarty wojny
1. Pulp Fiction
2. Bękarty wojny
3. Sin City (umownie)
4. Kill Bill vol. 1.
5. Wściekłe psy
6. Jackie Brown
7. Kill Bill vol. 2.
8. Death Proof
9. Cztery pokoje
a może by tak pełny top?
1. Reservoir Dogs - 9/10
2. Pulp Fiction - 8+/10
3. Inglourious Basterds - 8/10
4. Kill Bill: Vol. 1 - 7+/10
5. Death Proof - 7/10
6. Kill Bill: Vol. 2 - 7/10
7. Jackie Brown - 6/10
1.Pulp Fiction
2.Reservoir Dogs
3.Prawdziwy Romans(scenariusz)
4.Kill Bill vol 2
5.Kill Bill vol 1
6.Death Proof
7.Bękarty Wojny
8.Od Zmierzchu do świtu(scenariusz)
9.Jackie Brown
1.Pulp Fiction - 10/10
2.Od Zmierzchu do świtu - 8/10
3.Jackie Brown - 8/10
4.Bękarty Wojny - 7/10
5.Kill Bill 2 - 5/10
W planach Grindhouse.
1. Pulp Fiction
2. Wściekłe psy
3. Kill Bill (całość)
4. Jackie Brown
5. Bękarty Wojny
6. Death Proof
filmy w których miał swój udział
1. sin city
1. pulp fiction
2. urodzeni mordercy
3. 4 pokoje
4. death proof