czyli propozycje najlepszych (lub najlepszego) filmów Pedro. Moje typy to:
1. Wszystko o mojej matce
2. Drżące ciało
3. Zwiąż mnie/Czym sobie na to wszystko zasłużyłam
Mam nadzieję że Volver zmieni tę kolejność:) pozdrawiam:)
Witam..:)) Ja również zaczynałam od ''Porozmawiaj z nią"...oglądałam ten film 3 razy i chetnie wróce znowu,a w między czasie obejrzałam wiele innych Jego filmów i się zakochałam..Przygotuje się i poukładam w kolejności co do podobania...choć jak widzę są bardzo różne upodobania i oceny tego kina..:))
Widzialam poki co 5, mój ranking jest taki:
1. Porozmawiaj z nia
2. Wszystko o mojej matce
3. Złe wychowanie
4. Volver
5. Skóra w której zyję
1. kwiat mego sekretu
2 volver
3 wysokie obcasy
i cala reszta która jest wspaniała
wszystkie jego filmy to dzieła
Pytanie było o najlepsze filmy Almodovara - tak na logike więc któryś z nich musi być lepszy od pozostałych, niezależnie czy je znosisz czy nie. Tu nikt nie pyta który z nich jest wybitny czy dobry. Jeśli natomiast nie znasz tematu, to po co zabierasz głos?
1. Wszystko o mojej matce
2. Porozmawiaj z nią
3. Drżące ciało
4. Złe wychowanie
5. Volver
6. Przerwane objęcia
Pzdr.
1. Porozmawiaj z nią
2. Drżące ciało
3. Volver
4. Przerwane objęcia
5. Wszystko o mojej matce
6. Kika
7. Złe wychowanie
najlepsze według mnie filmy Almodovara, to Wszystko o mojej matce i Drżące
ciało.
najmniej podobały mi się Złe wychowanie i Prawo pożądania.
a oglądałam wszystkie od 1984 roku, no jeszcze zamierzam wybrać się do kina
na Przerwane objęcia.
1. Porozmawiaj z nią 8+/10
------------------------------------------
2. Volver 7/10
3. Drżące ciała 7/10
4. Wszystko o mojej matce 6/10
5. Kobiety na skraju załamania nerwowego 5/10
6. Zwiąż mnie 5/10
7. Złe wychowanie 4/10
8. Kika 2/10
Update:
1. Porozmawiaj z nią 8+/10
2. Drżące ciała 8/10
3. Volver 7/10
4. Wszystko o mojej matce 6/10
5. Kobiety na skraju załamania nerwowego 5/10
6. Zwiąż mnie 5/10
7. Złe wychowanie 4/10
8. Kika 2/10
9. Prawo pożądania 2/10
Zdecydowanie na miejscu 1 : Wszystko o mojej matce
2 : Złe wychowanie
3: Porozmawiaj z nią
4 : Przerwane objęcia
Jedynym filmem którym jestem zawiedziona to "Zwiąż mnie" jak dla mnie film o niczym - niestety..
1.Wszystko o mojej matce 9/10
2.Drżące ciało 8/10
3.Kwiat mego sekretu 7/10
4.Kobiety na skraju załamania nerwowego 7/10
5.Przerwane objęcia 7/10
6.Volver 5/10
7.Porozmawiaj z nią 4/10 (bardzo nużący, ratują tylko przepiękne zdjęcia)
8.Kika 3/10
1. Wszystko o mojej matce 9/10
2. Porozmawiaj z nią 9/10
3. Złe wychowanie 9/10
4. Drżące ciało 8/10
5. Kika 8/10
1. Przerwane objęcia
2. Złe wychowanie
3. Volver
4. Drżące ciało
5. Porozmawiaj z nią/Wszystko o mojej matce
Przede mną jeszcze kilka starszych filmów do nadrobienia ;)
uwielbiam wszystkie ktore widzialam ale zdecydowanie najlepsze to
1. Porozmawiaj z nia
2. Kobiety na skraju zalamania
3. Wszystko o mojej matce
Aktualizacja :)
1. Przerwane objęcia
2. Złe wychowanie
3. Volver
4. Drżące ciało
5. Pośród ciemności
6. Prawo pożądania
7. Czym sobie na to wszystko zasłużyłam?
8. Kika
9. Zwiąż mnie
10. Kobiety na skraju załamania nerwowego
11. Porozmawiaj z nią
12. Wszystko o mojej matce
13. Kwiat mego sekretu
14. Matador
15. Wysokie obcasy
- Porozmawiaj Z Nią - 9/10
- Wszystko O Mojej Matce - 8/10
- Volver - 8/10
- Kobiety Na Skraju Załamania Nerwowego - 8/10
- Czym Sobie Na To Wszystko Zasłużyłam? - 8/10
- Pośród Ciemności - 7/10
- Labirynt Namiętności - 7/10
- Drżące Ciało - 7/10
- Wysokie Obcasy - 7/10
- Pepi, Luci, Bom I Inne Dziewczyny Z Dzielnicy - 6/10
- Matador - 6/10
- Zwiąż Mnie - 5/10
- Złe Wychowanie - 5/10
- Przerwane Objęcia - 5/10
- Prawo Pożądania - 3/10
- Kwiat Mego Sekretu - 3/10
- Kika - 2/10
1. Volver.
2. Złe wychowanie
3. Wszystko o mojej matce
To moje top trzy, ale resztę z tych które widziałam też uwielbiam.
1. Wszystko o mojej matce.
2. Drżące ciało.
3. Przerwane objęcia
Porozmawiaj z nią.
4. Volver.
Kobiety na skraju załamania nerwowego.
no niby tak :)
1. złe wychowanie
2. porozmawiaj z nią
3. drżące ciało
a tak w ogóle to wszystkie lubie:) uwielbiam Pedra!
1. Kika
2. Pepi, Luci, Bom
3. Złe wychowanie
4. Kobiety na skraju załamania nerwowego
5. Wysokie obcasy
Udało mi się obejrzeć wszystkie filmy Almodovara. Moja kolejność na chwilę obecną:
1. Porozmawiaj z nią
2. Wszystko o mojej matce
3. Złe wychowanie
4. Drżące ciało
5. Czym sobie na to wszystko zasłużyłam?
6. Kobiety na skraju załamania nerwowego
7. Kwiat mojego sekretu
8. Volver
9. Pepi, Luci, Bom i inne dziewczyny z dzielnicy
10. Kika
11. Pośród ciemności
12. Matador
13. Prawo pożądania
14. Labirynt namiętności
15. Przerwane objęcia
16. Wysokie obcasy
17. Zwiąż mnie
ja również obejrzałam w końcu wszystkie i...
1. Złe wychowanie 9/10
2. Kika 9/10
3. Drżące ciało 8/10
4.Porozmawiaj z nią 8/10
5. Zwiąż mnie 8/10
6. Przerwane objęcia 8/10
7. Volver 8/10
8. Kobiety na skraju załamania nerwowego 8/10
9. Wszystko o mojej matce 7/10
10. Kwiat mego sekretu 7/10
11. Czym sobie na to wszystko zasłużyłam? 7/10
12. Labirynt namiętności 7/10
13. Wysokie obcasy 6/10
14. Prawo pożądania 6/10
15. Pepi, Luci, Bom i inne dziewczyny z dzielnicy 6/10
16. Matador 6/10
17. Pośród ciemności 5/10
1. Kobiety na skraju załamania nerwowego 9/10
2. Wszystko o mojej matce 9/10
3. Kika 9/10
4. Porozmawiaj z nią 8/10
5. Drżące ciało 8/10
6. Zwiąż mnie 8/10
7. Matador 8/10
8. Wysokie obcasy 8/10
9. Volver 7/10
10. Złe wychowanie 7/10
11. Czym sobie na to wszystko zasłużyłam? 7/10
12. Kwiat mego sekretu 7/10
13. Prawo pożądania 7/10
14. Przerwane objęcia 6/10
15. Pośród ciemności 6/10
Plany: Pepi, Luci, Bom i inne dziewczyny z dzielnicy, Labirynt namiętności
1. Porozmawiaj z nią 7/10
2. Drżące ciało 6/10
3. Volver 5/10
4. Wszystko o mojej matce 4/10
5. Przerwane objęcia 3/10
Wiecie może jaki jest tytuł filmu,gdzie początek jest taki że młoda kobieta rodzi dziecko(chłopca)w autobusie?
I mylisz się. To na 100% "Drżące ciało". Matkę gra Penelope Cruz i więcej w filmie się nie pojawia (łącznie występuje kilka minut).
1. WSZYSTKO O MOJEJ MATCE 10!
2. Kika 9
3. Złe wychowanie 9
4. Volver 9
5. Drżące ciało 9
6. Skóra, w której żyję 8
7. Kobiety na skraju załamania nerwowego 8
8. Porozmawiaj z nią 8
9. Wysokie obcasy 8
10. Przerwane objęcia 8
11. Prawo pożądania 7
12. Kwiat mego sekretu 7
13. Zwiąż mnie 7
14. Matador 7
15. Pepi, Luci, Bom i inne dziewczyny z dzielnicy 6
DO NADROBIENIA: Labirynt namiętności, Pośród ciemności, Czym sobie na to wszystko zasłużyłam?
1. Drżące ciało
2. Zwiąż mnie
3. Kobiety na skraju załamania nerwowego/ Złe wychowanie/Volver
I najsłabszy: Kika
01. Wszystko o mojej matce
02. Porozmawiaj z nią
03. Kwiat mego sekretu
04. Czym sobie na to wszystko zasłużyłam?
05. Volver
06. Pośród ciemności
07. Wysokie obcasy
08. Kobiety na skraju załamania nerwowego
09. Złe wychowanie
10. Drżące ciało
11. Przerwane objęcia
12. Skóra, w której żyję
13. Matador
14. Labirynt namiętności
15. Prawo pożądania
16. Zwiąż mnie!
17. Kika
18. Pepi, Luci, Bom i inne dziewczyny z dzielnicy
Moim faworytem "Rżnij mnie , rżnij mnie , rżnij mnie Tom" i "Dwie dziwki lub historia miłości , która kończy się weselem " ;] a tak na serio to trochę tego jest do wypisywania ;d
1. Porozmawiaj z nią
2. Volver
3. Przerwane objęcia
4. Wszystko o mojej matce
5. Drżące ciało
6. Złe wychowanie
7. Skóra, w której żyję
8. Wysokie obcasy
Skóra w której żyję, potem długo nic... i - Porozmawiaj z nią, Wszystko o mojej matce. Złe wychowanie. Najgorsze - Przerwane objęcia.
zalozyciel tematu chcial 3 pozycje wiec podaje 3
1. Przerwane objecia
2. Drzace cialo
3. Volver
Film ''Wszystko o mojej matce'' wyjatkowo mi sie nie podobal
Uwielbiam Pedro! moje typy to:
1. Wszystko o mojej matce (i tego zdania nigdy nie zmienię)
2. Złe wychowanie
3. Skóra w której żyję
1. Wszystko o mojej matce 10/10
2. Kika 9/10
3. Prawo pożądania 9/10
4. Kobiety na skraju 8/10
5. Czy sobie na to wszystko zasłużyłam 8/10
6. Pośród ciemności 8/10
7. Złe wychowanie 8/10
8. Volver 8/10
9. Drżące ciało 7/10
10. Porozmawiaj z nią 6/10
11. Przerwane objęcia 6/10
12. Matador 6/10
13. Skóra, w której żyję 5/10
1. Drżące ciało
2. ¡Átame!
3. Wysokie obcasy
najgorsze to chyba Kika i ostatni, mocno przewidywalny, czyli skóra, w której żyje
1. Drżące ciało
2. Zwiąż mnie
3. Złe wychowanie
4. Volver
5. Przerwane objęcia
6. Porozmawiaj z nią
7. Wszystko o mojej matce
8. Skóra, w której żyję
1.Wszystko o mojej matce
2.Volver
3.Zwiąż mnie
4.Skóra w której żyję
5.Kobiety na skraju załamania nerwowego
6.Prawo pożądania
7.Złe wychowanie
8.Porozmawiaj z nią
9.Przerwane objęcia
Pozostałych jeszcze nie widziałem.
Aktualizacja po obejrzeniu 5 kolejnych filmów i przypomnieniu sobie niektórych:
1.Wszystko o mojej matce
2.Volver
3.Prawo pożądania
4.Zwiąż mnie
5.Skóra w której żyję
6.Kobiety na skraju załamania nerwowego
7.Złe wychowanie
8.Drżące ciało
9.Wysokie obcasy
10.Kwiat mego sekretu
11.Kika
12.Porozmawiaj z nią
13.Przerwane objęcia
14.Matador