Ma córkę Helenę (ur. 09.2018 r.), której ojcem jest Grzegorz Sobieszek.
Wystąpiła w następujących kampaniach reklamowych:
- 2010 r. - kampania społeczna Społecznego Komitetu ds. AIDS pt. "Projekt Test";
- 2011 r. - projekt Ambasada Ciekawości promujący piwo Redd's, kampania społeczna zachęcająca do przekazania 1 proc. podatku dla Lubelskiego Hospicjum dla Dzieci im. Małego Księcia pt. "Nie każdy będzie mógł urosnąć";
- 2013 r. - marka Levi's, kampania społeczna Klubu Gaja pt. "Jeszcze żywy karp"(wraz z
Magdaleną Cielecką,
Magdaleną Kumorek,
Mają Bohosiewicz,
Markiem Kaliszukiem,
Magdaleną Różczką,
Julią Pietruchą i
Ewą Siedlecką), akcja społeczna przeciwko przemocy wobec kobiet pt. "Nazywam się Miliard - One Billion Rising Poland";
- 2016 r. - system bankowości internetowej Moje ING w ING Banku Śląskim, kampania społeczna marki Reebok zachęcająca do biegania i zdrowego stylu życia (wraz z
Alanem Anderszem i
Kamilą Szczawińską);
- 2018 r. - kampania serialu przyrodniczego BBC Studios pt.: "
Dynastie" (wraz z
Beatą Ścibakówną,
Larą Gessler i
Adamem Bieleckim), samochody marki Renault Captur;
- 2020 r. - kampania społeczna zachęcająca do udziału w Wyborach Prezydenta RP w 2020 roku pt. "Suma Waszych głosów" (wraz z
Julią Wieniawą,
Urszulą Dudziak,
Dawidem Kwiatkowskim,
Magdą Beredą,
Maciejem Musiałem,
Zofią Wichłacz,
Maffashion,
Blowkiem,
Magdaleną Boczarską, Rafałem Gęburą,
Anną Muchą,
Anną Smołowik i
Baronem), produkty do filtrowania wody marki Brita;
- 2023 r. - kampania społeczna Fundacji Rak'n'Roll pt. "Dzień na U" (wraz z
Krzysztofem Zalewskim,
Bovską,
Larą Gessler,
Maffashion,
Michałem Żebrowskim,
Andrzejem Wroną, Rozkosznym,
Olivierem Janiakiem i
Rafałem Trzaskowskim).