Czyli Wasz ranking filmów reżysera.
1 - Zakochany bez pamięci - 8 2 - Dziewczyna z lilią - 7 3 - Jak we śnie - 6 4 - Wojna plemników - 6 5 - Green Hornet - 5
1 - Zakochany bez pamięci - 8 2 - Dziewczyna z lilią - 7 3 - Jak we śnie - 6 4 - Wojna plemników - 6 5 - Microbe et Gasoil - 6 6 - Green Hornet - 5 7 - To my a to ja - 4 8 - Ratunku! Awaria! - 3