1.Tylko Instynkt 9/10
2.Lekcja przetrwania 6/10
3.W sieci pająka 5/10
4.Śmierć nadejdzie jutro 5/10
5.Next 3/10
6.xXx 2: Następny poziom 1/10
1.Die Another Day - 5/10
2.Along Came a Spider - 4/10
3.Edge - 3/10
4.Next - 3/10
5.xXx: State of the Union - 1/10
Moim zdaniem Next zasłużył na wyższą ocenę. Oczywiście jeśli potraktować go jako film zrobiony wyłącznie w celu obejrzenia dla rozrywki.
LP tytuł filmu śr. arytm. głosy
1 Nieugięci (1996) 6,08 12
2 Lekcja przetrwania (1997) 5,71 17
3 Sobowtór diabła (2011) 5,50 8
4 W sieci pająka (2001) 4,69 16
5 Śmierć nadejdzie jutro (2002) 4,49 43
6 Next (2007) 3,80 40
7 xXx 2: Następny poziom (2005) 1,88 16
Seriale:
Rodzina Soprano (1999) 8,41 22
Więcej członków kapituły musi się poświęcić i zobaczyć "Tylko instynkt" bo to lekka kompromitacja, że go brak.
Serio aż tyle osób obejrzało wszystkie chłamy tego człowieka, ale nie znalazło się nawet 5, którzy widzieli jego jedyny dobry film "Tylko instynkt"?
1 - Nieugięci - 7
2 - Next - 7
3 - Śmierć nadejdzie jutro - 7
4 - Lekcja przetrwania - 6
5 - W sieci pająka - 5
------------------------------------------
6 - xXx 2: Następny poziom - 3