Wpisujcie Wasze rankingi filmów, które wyreżyserowała.
1 - Życie ukryte w słowach - 7 2 - Learning to Drive - 6 3 - Elegia - 6 4 - Cosas Que Nunca Te Dije - 5 5 - Nadie Quiere la Noche - 5 6 - Mapa dźwięków Tokio - 5 7 - Moje życie beze mnie - 4 8 - Another Me - 4 9 - Ayer no termina nunca - 3
1. Życie ukryte w słowach 10/10 2. Elegia 7/10 3. Księgarnia z marzeniami 6/10 4. Mapa dźwięków Tokio 5/10