Pierwszy temat ! Pierwszy temat na forum tak znakomitego rezysera który ozywił western to coś naprawdę zdumiewającego , zaczynam więc standardowym wyliczeniem tych najleoszych westernów jakie stworzył ten geniusz :
01."Gwiazda szeryfa"
02."Winchester '73"
03."Naga ostroga"
A według was ?
Zgadzam się z tobą, może niekoniecznie co do kolejnosci, no i gdzie zapodziałeś bodaj najlepszy jego western, czyli Człowiek z Dzikiego Zachodu???
Co do Mann'a jeszcze... zanim na dobre wział się za westerny, zrealizował sporo znakomitych filmów noir. Niestety, przynajmniej w polsce, filmy te nadal pozostają nieznane( z wyjątkiem Konfliktu na granicy-Border Incident, który TCM od czasu do czasu puszcza). T-Men, Side Street, Border Incident, Railroaded!, oraz Raw Deal do sciagniecia w sieci, polecam!